reklama

Pán Nesrovnal priznajte sa!

Posledné dni na každej diskusii počúvam zhruba toto: Som finančne nezávislý a kampaň si platím sám. Toto je formulka, na ktorú naletí skoro každý, dokonca aj pán Daniš, ktorý povie, že by bolo smiešne aby mal pán Nesrovnal transparentný účet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Vážený pán dva mesiace nezávislý kandidát Nesrovnal,

už v diskusii v A4-nultom priestore som Vás vyzval aby ste zverejnili sumu, koľko ste dostali za predaj podielu v advokátskej kancelárií v Nemecku? Odbili ste ma, že to bolo dostatok a mám si pozrieť Vaše majetkové priznanie. Urobil som tak a zistil som, že ste len bohapusto zavádzali a klamali. Pán dva mesiace nezávislý kandídát, nakoľko ste neprišli minulý týždeň na diskusiu kandidátov na primátora do Jaroviec a svoju účasť ste odriekli zhruba polhodinu pred jej začiatkom a nemohol som Vás konfrontovať na mieste.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán dva mesiace nezávislý kandidát, prezentujete sa v inzercii, že ste bratislavský Andrej Kiska. Buďte chlap a povedzte koľko peňazí ste dostali za predaj obchodného podielu. Nie je hrdinstvo sa skrývať za to, že si kampaň financujete sám a odkazovať voličov na nič nehovoriace majetkové priznanie, ale transparentne ľudom povedať: "áno dostal som XYZ € za predaj podielu a od roku 2006 som minul X a na kampaň použijem Y a zostane mi Z.“

Pán dva mesiace nezávislý kandidát, ste pre mňa obyčajný papagáj, ktorý opakuje dookola naučené frázy. Preto Vás vyzývam, poďme spoločne do predvolebného duelu a ukážme občanom Bratislavy, kto to myslí s našim mestom vážne a kto má naučené len poučky a básničky. Neustále sa niekde skrývate a bojíte sa konfrontácie a argumentácie a nerozumiem prečo? Veď ste predsa ostrieľaný advokát a skúsený manažér a nemal by byť problém zvládnuť jednu vecnú verejnú diskusiu s najmladším kandidátom na primátora.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Papagáj Ivo pri PKO
Papagáj Ivo pri PKO  

Pán dva mesiace nezávislý kandidát, transparentný účet neslúži len na to, aby Vám tam posielali financie podporovatelia, ale na to aby verejnosť mohla reálne vidieť náklady na kampaň. Pán dva mesiace nezávislý kandidát zverejnite aj náklady na:

  1. Inzerciu v printových médiach

  2. Náklady na hostesky osoba/deň

  3. Prenájom vozidla

  4. Noviny

  5. Šumienky

Ak je pán dva mesiace nezávislý kandidát Vaše financovanie v poriadku nebudete mať problém zverejniť ani sumu za koľko ste predali obchodný podiel, ani koľko Vás doteraz stála kampaň.

P. S.: Všetky moje obraty nájdete na transparentnom účte a taktiež v denníku SME :)

S pozdravom

Miroslav Dragun

Miroslav Dragun

Miroslav Dragun

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Občiansky aktivista, ktorého osobnou aj profesionálnou prioritou je ochrana zdrojov pitnej vody. Voda je nositeľkou života, ale ľudia si stále naplno neuvedomujú jej dôležitosť pre náš život. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéBratislava

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu