Bratislavský tunel má meno BVS!

Autor: Miroslav Dragun | 10.2.2015 o 6:59 | (upravené 13.4.2015 o 17:31) Karma článku: 11,24 | Prečítané:  3619x

Minulý týždeň som napísal blog, v ktorom som kritizoval BVS, že sa jej manažéri správajú ako papaláši. Následne sa mi ozvalo niekoľko mojich známych novinárov, že darčekové poukážky na portál zlavadna.sk za 5 200,- €, ktoré BVS nakúpila boli určené ako ceny pre víťazov v súťaži vodárenských zručností. Na tom by nebolo nič zlé keby BVS nezaplatila viac ako 100 000 € za túto súťaž EVENT agentúre. 

 

Čítate správne BVS zaplatila za súťaž vodárenských zručností agentúre Bubble production house viac ako 100 000 € za súťaž vodárenských zručnosti a zasadnutie asociácie vodárenských spoločností. Predpokladám, že BVS bude argumentovať, že väčšinu nákladov na podujatie bolo pokrytých zo sponzorských príspevkov. Pozrime sa teda na pár sponzorov tohto zaujímavého podujatia a taktiež na niekoľko viac ako zaujímavých položiek v rozpočte.

Partneri akcie:

Infra Services je už aj pre bežného bratislavčana známa spoločnosť, cez ktorú BVS robí všetky servisné a investičné akcie. Hovoriť o tom, že Infra Services je generálny partner podujatia mi príde prinajmenšom ironické kedže táto dcérske spoločnosť žije iba z biznisu s materskou BVSkou. Zisk Infry predstavuje za rok 2012 1 117 924,- € a za rok 2013 2 791 213,- €. Čiže BVSka si sponzorstvo "predplatila" exkluzívnou zmluvou medzi BVS a Infra Services.

Stavebná spoločnosť ZIPP, ktorá napríklad pre BVS postavila novú administratívnu budovu za viac ako 4 mil. € a mnoho iných zákaziek, viac zmluvičiek nájdete TU, alebo veľmi dobré zmluvičky s BVS majú aj spoločnost Tax-audit alebo advokátska kancelária Hamala-Kluch-Vígľašský. Však ešte viac zaujímave ako sponzori akcie sú niektore položky rozpočtu tejto akcie. Okrem už obľúbených poukážok pre víťazov za 5 200 €, ktoré zaplatila BVSka mimo rozpoč​tu podujatia.

BVSka zo "sponzorských" peňazí naozaj svojich exkluzívnych hostí hýčkala. Zatiaľ čo asi členovia predstavenstiev, riaditelia a možno aj rodinní príslušníci jedntolivých vodárenských spoločností si užívali luxusné prostredie hotela Sheraton za viac ako 12 000,- € sa museli bežní účastníci akcie uspokojiť s ubytovaním "iba" v hoteli Bratislava. Je mi viac ako podivné prečo mala BVSka potrebu rozdeliť účastníkov na elitných a "plebs".  

Okrem iného zaujalo aj to, že BVS uskutočnila odovzdávanie cien v hoteli Bratislava a pritom vlastní reprezentatívne priestory Vodárenského múzea, kde sa toto odovzdávanie cien mohlo uskutočniť. Veď Marcelovi Merčiakovi je za 1 700,-€ jedno či moderuje v múzeu alebo v hoteli. Je viac ako zaujímavé, že agentúra si účtuje také položky ako napr. "hostess styling za 120€, ešte viac zaujímavý je spoločenský program za 12 000,-€ (BVSka zaplatila Elán alebo Desmod?)

A na záver exkluzívna perlička! Agentúra Bubble production house si okrem položiek ako odmena pre ​account manager 850,-€, production manager 650,-€, assistant of production manager 600,-€ vyfakturovala aj agentúrnu odmenu 10 556, 18,-€. 

Je pozoruhodné ako skvelo event agentúra Bubble production house zarobila za posledné roky zarobila na akciách BVS.

Teda na záver ešte raz otázka, prečo pri tak megalomanskej akcii ako bola táto platila BVS 5 200,- € za darčekové poukážky mimo rozpočet akcie? Žeby predsa papalašizmus?

 

Ak vás môj blog zaujal zahlasujte za neho na VYBRALI.SME.SK

 

Pozn: Inštitút pre rozvoj Bratislavského kraja, ktorého som riaditeľom získalo 1 700,-€ od BVS ako príspevok na konferenciu "Diskusné fórum o vode".

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami strany sa stali Juraj Blanár a Peter Žiga.

DOMOV

Fraška a boj s SNS či Kotlebom, analytici hodnotia snem Smeru

Snem veľa prekvapení podľa analytikov nepriniesol.

KULTÚRA

Milan Lasica: Už nemôžem umrieť predčasne

Keby som mohol, správal by som sa úplne inak, tvrdí.


Už ste čítali?